nedelja, 25. julij 2010

Lunica

Skozi belo mrežasto blago z močnim odbojnim žarkom name sveti luna. Velika in polna se baha na nebu. No nisem prepričana, če je čisto polna, ampak vsajt tako izgleda čez malce zamegljeno sliko. Kraljuje nad oblaki in deluje kot mogočna, zadovoljna in samozavestna stvar na nebu. Kot da bi se mi po glavi podil odlomek iz Salome in tisto razpravljanje o luni.
V Branjih ni tega odlomka, sem preverila. Zakleta slovenščina, ki mi bo vedno za petami.

Drugače pa ja. Povedla sem. Dvakrat. Remi. Na gostujočem terenu in bila v profitu verjetnu blizu 5€. Mislim z drugo zmago sem priigrala 4€. Jeeej. Prav pestro je s 6imi igralci. Ker je vse odvisno od dobrih kart.

Neverjetno kako se počasi, z rahlo previdnostjo pomika po nebu. In žari.

USB ključek sem zgubila. Ampak so ga že najdli v termah. Na srečo. Z najbolšim opisom.
Črn ključek s prozornim pokrovčkom, na katerega je privezan moder trakec z zvončkom. Da bi ga ja našla.
Asociacija s ključka na katerem sta filma me spomni, da sem danes gledala zanimiv film, katerega moram nujno pogledati s podnapisi, saj se mi zdi da sem pol stvari preslišala.
The Yellow Handkerchie. Obožujem učinkovit konec. Rumeni robčki izobešeni na jadra.
Drugače zanimiv. Mislim tak nenavaden film. Mogoče ne za vsakogar.

Dobro, da so blogi, da se lahko pridno informiram kaj se dogaja v Ljubljani. Ker pridno spremljam blog Irene Sirene, ki se vsako nedeljo potika po centru in opiše vse novosti.

Izkoriščam vsakodnevni popoldanski počitek in dneve brezdelja. Preprosto uživam v tem. No, skoraj.
Nisem bila za izlet na Jezersko. Oh, sedaj sem se spomnila, kaj je še tam. O bed. Tisti s portfolio v roki, če se ne motim?
In ni nam uspelo iti v Portorož na vokalno ekstazo. Ah.

Luna je izginila iz mojega vidnega polja. Pa je šla.

Fiona Apple - Get Gone

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...