sreda, 14. julij 2010

Rezultati

V napetem pričakovanju sem si danes začudna naštimala budilko.
Neverjetna sem, da me zvoki uspavanke dejansko zbudijo. Bella's Lullaby.
In ko sem že pri Twilightu in vampirjih si ogledujem Vampire Suck in je prav ameriško bedno smešen. Oni mislijo, da imajo neverjeten humor, ko delajo parodije. Ubistvu se bolj čudim dejstvu, kako enako vse izpade. Ampak dejansko sem sama butasta, ker to gledam.


Aja, budilka. Nekaj minut čez pet je pred menoj stal računalnik na katerem se je nalagala stran RICa. Kar je trajalo in trajalo. In v trenutko, ko sem obupala in skoraj zaspala poleg, se je pokazalo.
Vpisala sem podatke in čakala. Čakala, kaj mi bodo napisane številke sporočile.
In prepravil me je trenutek sreče, veselja, ko sem zrla na številke na zaslonu. Sama sebi sem se začela smejat in se počutila izvrstno ob dejstvu, da sme naredila maturo. Ja! Naredila sem maturo!
Kaj takšnega. Sedaj pa je srednja šola res za mano. Čisto, čisto za res.
Slovenščino s 4. Angleščino s 3. Matematiko s 4. Umetnostno s 4. Likovno s 5. Neverejetno. Res neverjetno.


Ampak moram pa v Ljubljano po spričevalo. In proslavit narejeno maturo.

Enrique Iglesias - Bailamos

2 komentarja:

Valentina pravi ...

Naredila? To ni prava beseda.
Čestitam! :D

Kaja Zalokar pravi ...

hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...