petek, 16. julij 2010

Krokodilje solze

Pošta iz faksa. V pričakovanju.
In sem ostala razočarana. Napisali so mi, da ne dosegam potrebnega števila točk. In poleg tega so me tudi razvrstili na Notranjo opremo. Ampak napaka je bila samo v smeri in ne samo pri meni. Točke pa so bile na mojo žalost prave.
Sranje.
Saj bolj kot sam neopravljen sprejemni, me je razočaralo dejstvo, da se moja smola razširja tudi na področje šole. Pa sem mislila, da lahko vsaj to ohranim v dosegu želja. Če že drugega ne morem. Ampak ne. Sedaj sem še tukaj ostala razočarana in razjokana.


Saj bi komu sporočila, ampak se bi po možnosti razjokala na telefonu, tako da ni vredno poskusa.
Nočem poslušati tolažilnih besed, samo mir bi rada.
"Doseženi rezultat na žalost ne zadoša za vpis na..." Bla. Bla. Bla.
Prekleto.

Ampak sedaj prihajajo novi začetki. In vsak začetek ni lahek. Vsak začetek ni preprost. Je pa edinstven. In prinese nekaj, kar se bo razvilo v novo zgodbo. Novo poglavje.

Defmen feat. Tangels - Kaj in kam

PS: Facebook je nehal protestirati in zopet sprejel moj blog.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...