ponedeljek, 13. september 2010

Ledeno mrzla

Celovec. Izlet, ki je dejansko nič drugega kot vlačenje po nakupovalnem centru iz katerega ves dan ne pomolimo nosu. Tako je.
Pozabila sem že koliko ovinkov je do tja. Če sediš na zadnjih sedežih. Grozno. In preliman popek ni v nikakršno pomoč.
Obredle smo vse trgovine. Videle videno. Probale ne veliko stvari, ampak takšne vredne nakupa. Ni šlo za šoping, kot ga poznam jaz, ampak za nakupovanje. Tisto, ko si nekaj zamisliš in rabiš.
Sama sem bogatejša za dvoje jeans hlače in rožaste čevlje. Ne vem kako natančno bi jih poimenovala. Imam pa ogledane še ene, ampak nisem prepričana za vremenske pogoje. Bom prespala in si jih ogledovala v Ljubljani, če jih bodo seveda imeli.
Čevlji so dejansko številka 39 in so mi prav. Včasih sem imela par čevljev s to številko, ampak sem, kdo bi vedel kako, prišla na manjše številke - 37 in 38. Prisrčni.
S kavbojkami je pa tako, da slišiš tisti znani stavek - "a takih že nimaš?"


Gossip Girl je danes predvajana v Ameriki. Kot tudi 90210. Novi deli. Patetična sem.
Pri nas pa se je vrtel Supermodel Slovenije. Moram reči, da zanimivo. Čeprav bi rada videla še kaj delov in zanima me naslednji. Ni super fantastično, ni pa totalno zanič. Nekaj je, da se spraviš gledati, ker te zanima kaj bodo dekleta ušpičila, kakšne naloge bodo dobila in kdaj bo mejkover.

Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...