nedelja, 26. september 2010

Ujme

Kje so sedaj mostiščarji, ki so poznali naravo in so se ji znali prilagoditi. Tako moraš pa sedaj pri novicah poslušati zoprne ate, ki se pritožujejo, kako niso mogli gasilci prideti prej k njemu domov, ker že tako niso imeli za reševati vsaj 100 ljudi. Naduti...

Letters to Juliet. Že celo večnost sem porabila, da sem prišla do tega filma. Pa je zgolj romantično ameriški. Samo američani lahko to naredijo. Samo oni imajo lahko pri časopisu zaposlenega preverjevalca dejstev. Kaj vse jim ne pade na pamet. In ne, v Veroni ni nikakršnih tajnic in ne polepljenih sten. V ljubezen verjame zgolj filmska industrija in pisatelji. Jaz je ne poznam.

Slovenski top model. Khm. Kako lahko naenkrat ustvarijo dve takšni oddaji prej pa ne duha, ne sluha o tem. Nuša ni za voditeljico, ampak vsaj punce izgledajo bolj obetavno. In zanima me kako Petra funkcionira, saj sem do sedaj sem ter tja prebrala le kakšen blog na strani Elle.
In kaj za vraga predstavlja izraz 'modna mačka'!?

Gramophonedzie - Why Don't You?

1 komentar:

CoffeeBlooms pravi ...

hello!
if you want...have a look to my "ETRO MILANO GIVE AWAY
hope you will like it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...