četrtek, 23. september 2010

Konec je poletja

Bila je postaja Kranj. In bila sem doma.
Prav v veselje mi je, da sem videla mami, ki me je pred avtomobilom čakala in da sem lahko skočila v objem in zavzeto začela razlagati vse.
Spanje do dveh. Iskanje datotek.

Jej, moli, ljubi. V Tuševi dvorani. Nekako ni za primerjati tega s knjigo, saj se ob tem zdi zgodba popolnoma zmedena in izgubljena. Posnetki so tako blazno simpatični. Včasih malce preveč odrezavi. S prijetnim vzdušjem, ki ga ustvari še glasbena podlaga.
Prikazano je prav prijetno. Ampak zdi se mi da se je zgodba zgubila za vsemi čudovitimi posnetki.
Defitivno ga moram še enkrat videti. Ker se je že v samem spominu porazgubil.
In hočem en citat, ampak ga v tem trenutku ne najdem. In ta film mi je dal za misliti. Pač saj knjiga me je fascinirala in vse, ampak med tem časom je prišlo do takšnih stvari, katere citati v filmu so prav dobro opisovali.

Novi čaj s Češke s prjateljicami.
Poletje se je uradno končalo in nastopila je jesen.

Bebel Gilberto - Samba da Benção

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...