nedelja, 5. september 2010

Čarobni napoj

Postajam zvesti navijač. In komentator na drugem progamu je bil tako blazno nezanimiv. Šport TV pa je med drugim imel dva popolnoma entuziastična komentatorja, da si imel občutek, da gledaš popolnoma drugo tekmo polno akcije. In ja naši so premagali Avstralce tako, da bodo šli domov v šoku. Sicer je moje navijanje onemogočal obliž na ustnicah ter tisti del, da sem še vedno malo brez glasu. Hropem in piskam, kar ostalim prinaša neznansko veselje, ko se ob to spotikajo.
Kulj je čisto kul. Poleg tega pa sem že pozabila od kje sem se to navadila.

Zalotila sem se pri pregledovanju koles na internetu. Pri tem pa se je za hrbtom pojavila mati, ki me je na smrt prestrašila. Ja slabo vest sem imela, od samega šoka sama nad seboj.
Jaz. Kolo. Khm.

Cenim drobne trenutke, male malenkosti. Ker te nakoncu pomenijo največ.

Misty Miller - Remember

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...