ponedeljek, 6. september 2010

Supermodel

Supermodel Slovenije na tem novem programu Pop Brio. Sam program je s svojo podobo precej nadležen in z imenom še bolj. Za šov pa sem bila prijetno presenečena.
Mislila sem, da bo polom, pa niti ni takšen. Hrvaški top model je izgledal precej bolj grozno. Vse skupaj je seveda tipična različica tistega, vsem poznanega ANTM pa vseeno. Slovenski je pa niti ne zveni tako čudno. Nika Urbas ima zanimive komentarje. Čeprav knjižna slovenščina zveni precej prisiljeno.
Ajda pa močno spominja na Marjorie iz 11 sezone ANTM. In nekatere so tako samovšečne, da človek sploh ne more verjeti. In vse, ki mislijo kako kul so, so tako prekleto nadležne in zoprne.

Na Youtubu pa kroži filmček o neverjetnem sočutju mačk. Kako maček poskuša rešiti povoženo mačko. Žal neuspešno. Ampak gane.
Šokantno ni beseda, ki jo hočem izraziti. Presunilo me je, je primernejši izraz. Ob posnetku občutiš da se ti v kotičkih očesa nabirajo solze. Poleg tega pa glasbena podlaga vse skupaj precej podkrepi.

Ujeta sem med branjem Gospe Bovari in Harry Potterja - Ognjeni kelih. Pozabila sem že, kako neverjetno zanimive so knjige v primerjavi s filmi. Akcija, podrobnosti. Stvari za katere mislim, da sem jih videla, ampak sem si jih samo živo predstavljala. Vse tisti dogodki, ki so bili spuščeni ven. Vse tisto, kar pričara posebno vzdušje knjigi. Tega filmi ne bodo zajeli. Nikoli.

Wolf Gang - Back to Back

1 komentar:

inka pravi ...

Meni zadeva sploh ni všeč, ne bom gledala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...