sobota, 25. september 2010

Skrita mornarsko črtasta

Bila je sobota. Preveč zaspano jutro na deževen dan.
Napovedujejo povečanje vodotokov, objavljajo oranžne alarme. Ampak ne pri nas. Mi uživamo samo v kislem vremenu in polnih garažnih hišah na območju nakupovalnih centrov.

V trgovini so takšne vrste, kot bi bilo vse na pol zastonj. Ampak verejemite, da nič ni bilo.
Končali pa na obisku.

Znašla sem se nekje med neprebranimi objavami. Med modnimi blogi. Med milanskim tednom mode. Luškanimi stvarmi. Giveaway-ji.
Zdi se mi, da se je tudi moja omara ob tem počasi spremenila. Želje, ki so nastale. In občudovanja, ki se rojevajo.

Nove dele serij sem pregledala hitro in jih potisnila nekam na stranski tir, saj niso več tako blazno zanimive kot so bile prvotno. Ali pa se ne zdijo tako.

Robyn - Hang With Me

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...