nedelja, 23. januar 2011

Neglektik

Cel dan že poslušam Bruna Marsa in Pink, ker sem za prvega ugotovila, da je posnel tudi Marry me. Zanimivo je, da precej pesmi poznam iz serije Glee, ampak nekaterih sploh nisem še slišala v originalu in sem vedno presenečena. Ampak ja, Bruno je kul. Sploh tisti seznam pesmi, ki sem jih zadnjič naštela.

Aja sicer sem nekje pri učenju in delanju naloge iz matematike, ampak mi ne gre. Počnem vse drugo in nekako me niti ne mika, da bi spravila vse limite in integrale v glavo. Po drugi strani se mi pa zdi, da ni učinka tudi, če jih. Ker bom vse pozabila, ko bom potrebovala.

Ne vem, kje so moji oljni pasteli. Ker dejansko imam tudi pastele. Nekje...
Sedaj si moram privoščiti malo izživljanja na papirju. Se kdo javi za model?

Pošteno je bila danes naša najljubša beseda. Seveda v povezavi z remijem.

Če sem se včeraj zdrla na kozmus, sva bila danes v veliko boljših odnosih.
Mogoče včasih izgledam tako kot Cameron Diaz v začetku filma Počitnice. In tista podeželjska hiška je tako prikupna.

Moje nihanje razpoloženj je tako blazno občutno. In še bolj - nadležno.
Citat iz filma Počitnice:
Iris: Low point! [slaps her face]. Low point!

Sicer pa, kar te ne ubije, te naredi močnejšega.

Oh, Omar.
Še nikoli nisem te pesmi slišala v slovenščini. Spodnje namreč.

Omar Naber - Dokler se ne zbudim



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...