torek, 18. januar 2011

Rdeča zelena modra

Zdi se mi, da sem prenatrpana s smešnimi poslovenjenimi izrazi za razne informacijske zadeve in polna nesmiselne teorije za tiskarske postopke.
Yule-Nielsonove in Murray-Daviseve enačbe. Za vse priraste. In vsi heksa decimalni sistemi.
Saj pravim. Nesmisel.

Za to obstajajo vse aplikacije in vsi vizualni pripomočki, ki to poenostavijo. In nikoli ne bom razumela kakšna je temno siva magenta kot barva. Ker to pa je res posameznikova interpretacija. In do kje je meja med sivo in temno sivo. Oziroma sivo in svetlo sivo.

Pač ujela sem se nekje med včerajšni najbolj depresiven dan in jutrišnjo polno luno. Čeprav je bil spet čudovit dan. Poln sonca in pomladanskega vzdušja. Jaz pa sem se grela pod odejo in listala zapiske.
In poskušala ostati na tekočim s serijam med umesnimi pavzami. Pretty Little Liars. House. The Big Bang Theory. Veliki pokovci dejansko.
Vse zanimive filme pa si dodajam v mapico "moram gledati", ampak se mi zdi, da se iz tam nič ne premika nikamor.

Brooke Waggoner - Go Easy Little Doves


1 komentar:

GasperK pravi ...

Jaz imam rad še Outsorced, ampak pomeni, da če jih dolgo ne pogledam in nisem na tekočem, da delam produktivne reči, kar je spet super. House je pa itak moja najljubša serija.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...