sobota, 15. januar 2011

Svetleč kristal

Nekaj se delam pridno. In se nekaj učim. Za učinek sicer ne vem, ampak pod dekco rešujem "komplicirane" račune s svinčnikom v roki. Juhej.


In danes je bil spet tisti pomladanski dan sredi januarja. Samo še malo pa bodo zvončki cveteli. In potem bo nepričakovno zopet prišel oster mraz in nas prisilil v oblačanje najtoplejših stvari, ki jih premoremo. Ker je tako začel svet funkcionirati. Sami ekstremi.


Zajčka sva preganjala v gozdu. Sicer nisem prepričana, če je bil velik zajček ali zelo majhna srnica. Ampak še vedno se bolj nagibam k velikemu zajcu, ker bi bila srna res pritlikava. Sta pa bili potem dve. Z belimi repki, sta oskaklajala čez podrast na prosto. Kuža pa se ni niti zmenil, ker je bil preveč zaposlen z vohanjem nečesa. Je pa imel več sreče čez nekaj časa. Ko sva jih srečala čisto nepričakovana. Ker sem se ravno med potjo tja prepričevala, da jih je tam nemogoče srečati. Pa smo se gledali nekaj časa. In naše poti so se čisto "mirno" razšle. Pes preveč utrujen, da bi stekel za njimi. Onidve preveč prestrašeni, da bi še minuto počakali. Jaz v premalo raziskovalnem duhu, da bi odtavala za njima.


Ha. Zmagala sem mini turnir v Osvajalcu. Saj ne, da bi bilo to ne vem kaj, ampak je tudi nekaj. Lahko se hvalim.
Za nekaj trenutkov. In pogledala sem precej epizod The Big Bang Theory. Prav posrečeni so.

Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...