ponedeljek, 17. januar 2011

Okus ledenega bonbona

Končno sem ugotovila, kakšen skrivnosten okus je imela tista sladica izpred nekaj časa.
Oksu ledenega bonbona. Tistega, ki ga dobiš v škatlici, ki so naložene pri blagajni v Lidlu. Ali kje drugje in se zdijo preveč "češke", da bi jih kupil.
Točno tak okus je imela krema sladice v LaStorii. Sedaj vem.

Najbolj me muči dejstvo, da sem naredila vse različne naloge, vsaj en primer si pogledala forumle in podobno in na koncu so samo izpuhtele iz moje glave. Oh, kako me to jezi. Pozabljam stvari pa ne morem čisto nič. In če to rečem se sliši tako klišejsko. Pa sploh ni, res pozabljam.

Kot reagiram na situacijo čisto drugače kot bi morala. Imamo prav butaste sosede. Ti Hrvati so tako blazno nesprijaznjeni z dejstvom, da niso v evroobmočju, da vsakemu najedajo.
In tako so "izgnali" Američane tja dol. Joj.
Po prvotnem šoku, sedaj ne občutim prav ničesar. Podobno kot zgodba z izgubljenim mobitelom.

Malo golaža pa snedemo vsakič, ko pridemo v kuhinjo.
Še malo pa bom naredila kakšno zaobljubo.

Luke Bryan - Rain Is A Good Thing


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...