sobota, 29. januar 2011

Slonje močni navihani angelci

Kaos ne obstaja. Kaos smo ustvarili sami.
Po filmih, ki me impresionirajo vedno dobim popolnoma odsoten in prazen pogled, ampak nova spoznanja.
Danes sem videla dva taka. Klišejasto se sliši, ampak nič za to. Harry Potter in princ mešane krvi. Ter V for Vendetta. Ker v slovenščini so temu rekli V kot vroče maščevanje in to zveni kot poceni butasta ameriška nesmiselna akcija.

Evey o očetu: "Govoril je, da umetniki izrabijo laž za izpoved resnice, medtem, ko jo politiki izrabijo, da resnico prekrijejo."
Prav zanimive citate ima ta film: "Naključij ni, Dalia. Naklučja si le predstavljamo."
In celotna zgodba o Valerie v tistem pismu, zvitku papirja. Ter predstavitev V-ja Evey.

Ja Potterja sicer nisem celega gledala ampak samo proti koncu. In ja. Zdel se mi je zanimiv. Pa čeprav, ga nisem prvič videla. Pa vseeno. Občutek je bil že tak.
Dejansko sem se bolj čudila nad dejstvom, kako lahko ustvariš tako različne like. Recimo Dumbledorja, ki je poln modrosti in vsega. Kako ga tako precizno oblikuješ?
To sem se tudi potem pri V for Vendetta spraševala o liku V-ja. Kakšni citati so prihajali iz njegovih ust. Kakšna neverjetna odlika.
In ja film je sam po sebi neverjeten. Tako blazno. Že celotna igra se zdi tako resnična. Čeprav se z vsako sceno pojavi še eno vprašanje več, se ti zdi, da ne rabiš slišati odgovora.
In ja. Zgodovina se ponavlja in vse kar je prikazano lahko izbruhne vsak čas.

Ugotavljam, da nas na vsak način nekaj hočejo naučiti. Ampak po drugi strani te pa za napačno obrnjeno vprašanje zaprejo nekam.
Več kot bi bilo potrpežljivosti in umirjenosti, boljši bi bil ta svet. Ker samo živčni in razdraženi ljudje delajo zgago. Tisti, ki so jezni na vse in sovražno nastrojeni. Ampak samo mi znamo iz vsega ustvariti pošasti.
Z neumnimi poskusi in dejanji. Za dobro vsega. Pa kaj še.

Slonje močni navihani angelci. To je dejansko ime čaja. Imamo paket 20ih okusev in danes sem na plano potegnila tega. Pojma nimam kaj naj bi to bilo, ampak okusen je pa bil.
Domač golaž, ki je skuhan zvečer za naslednji dan je najboljši.
Pikec pa praznuje. Trarara. Tako mimogrede.

Tchaikovsky - 1812 Overture


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...