nedelja, 2. januar 2011

Šanel

Kuharca Tonček. Pekle so se tončki.
Jaz sem naredila sneg. Dvakrat. In ja to je bil moj največji dosežek v današnjem dnevu.
In to, da sem potem vase spravila kar par tončk. Aja, tončke so piškoti/pecivo iz orehov, ki so najboljši v paru s smetano. Mmm.


Muha mi visi na zidu. Pardon Mucha. Tisti praški.

In cel maraton Coco Chanel je bil danes. No, v teh dneh. Včeraj je bil prvi del, danes drugi za vmes pa še Coco avant Chanel.
In zanimivo je, kako predstavljajo isto zgodbo, ki se v marsikateri podrobnosti razlikuje. In potem ostaneš zmeden, kaj je res in kaj ne. Mala črna oblekica. N°5. Je bolj realno, ker tista zgodba je bolj filmska in efektna.


Zjutraj pa nas je zabaval Eddie Murphy v filmu Imagine That.
Kaj bo jutri pa raje slišati nočem. Juhej - čisti sarkazem.

Beverley Craven – Promise Me


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...