četrtek, 24. marec 2011

Beluši

Pač, če ti ura ne zvoni. Se ne zbudiš.
In če ure ne nastaviš. Ti ne zvoni.
To so dejstva.
In zarad njih sem danes prespala celo dopoldne.
Nekako sem razpeta med dva telefona. En dela samo kadar se mu zazdi tako. Drugi pa je skoraj brez baterije in brez polnilca na vidiku. Fantastično.


Polna kuhinja sadja. Robide. Maline. Jagode.
Še malce pa bo to spet sezonsko sadje. In bo vse raslo na vrtu. Še malo takšnega sončka, da vse vzcveti.
Ker tisto kar je sezonsko se je zgubilo nekje. Sploh ne vem, kje staknejo vse to sadje.


Našla sem si kotiček sredi gozda. Dokler podrast ne bo onemogočala dostopa in se bodo klopi širili kot gobe po dežju.
Do takrat lahko še uživam. Saj pravim, da je pomlad najlepša. Ko je prehodno obdobje. Čeprav mi ni ušeč, da se je začela sezona prepihov.

Pojedla sem cel krožnik belušov. In ne šalim se. Tako, da če bom jutri čudna bom to upoštevala kot izgovor. Saj pravim, čisto preveč zelenjave naekrat. Hehe.

Wonderland - Not a Love Song


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...