četrtek, 31. marec 2011

Bohkova srajčka

Spati v neskončnost dneva je boljše kot pa poslušati tjulnast zvok predavanj.


Likati cunje ob premikajočih se slikah, ki prihajajo iz televizijskega sprejemnika. Skupaj z zvokom.
Dva filma sem uspela pogledati.
Imagine Me & You. Ne vem, kaj sem pričakovala. Ampak me je film presenetil. Tak prijeten in prisrčen je za pogledati. Pa tudi igralska zasedba ni slaba. Tisti Britanec, ki se je znašel v vlogi Irca v Prestopnem letu, igra. Pa Coyote Ugly Piper Perabo.
Začne se s poroko in zaplete s cvetličarko. Dobesedno. Ne moški, ženska se zaplete. Skratka nadvse zanimivo.

How Do You Know. Če so dali stare znance komedij, to sploh ne predstavlja zanimivega filma. Ni mi jasno zakaj se je šlo. Samo vsi so se nekaj lovili in zapletali, skratka nič zanimivega. In ja, to si trenutno lahko ogledate v kinu. Prišparajte 5€, nič ne boste zamudili.
Vse kar je pri tem filmu zanimivega je trailer. Dobesedno so tja stlačili samo zanimive prizore. Vse ostalo je razvlečeno in brez pomena.


Vse cveti. Vse je zeleno. Hodila sem po mivki in nisem bila na morju. Samo na bregu reke/potoka. In opazovala zelo zanimive živo svetlečo modre ptice. Ter siničke.


Ostaja mi še ena tretjina. Cunj.

TWiiNS - I'm Still Alive


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...