petek, 4. marec 2011

Pustni krofi

Spekla sem tono krofov. No ne tono, kilo pa. Dvaindvajest lepo vzhajanih krofov.
Zaprla sem se v kuhinjo. Lepo sem jo segrela in eno za drugo pripravljala vse sestavine. Vključno s kvasom, ki je osupljivo narasel.
Vmes pa poslušala kam so skrili 5. avto. Še vedno ne vem, sumim pa da je "pižo" 207 ali 206.
In ne nimamo še sreče z radiom 1. Danes je oče za 30 sekund zamudil polnjenje tanka. Pa se mi je zdelo, da sem dovolj hitro ukrepala, ko sem slišala da so danes v Kranju.
Ja nič. Ostane samo še ena možnost.


Aja krofi. Ja vse je potekalo čisto fino. Z manjo packarijo v kuhinji katero moram še pospraviti. Šmentana reč.
In od prvotne številke jih trenutno ostaja samo še šestnajst. Šest manj.
Kako hitro zginejo, človek še verjeti ne more. Haha.

Ampak najboljša dieta je, da pečeš. Ker sem pojedela samo polovico enega in jih trenutno sploh videti ne morem. Ob vsem tem vzhajanju, obračanju in namakanju.
Tako je to, ja.


V šolo sem šla zgolj in samo zato, da sem se naučila odpreti Photoshop. Višek, a?
Vsaj izvedela sem, da lahko vaje predčasno zaključiš. In sedaj moram zbrati 10 tutorialov. Kar pomeni, da bi imela petke frej. Super.

Moja današnja inspiracija so 50ta prejšnega stoletja.
Ne to nima zveze z ničemer. Še.


Siddharta - Malishka


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...