sreda, 2. marec 2011

Pobesiti

Pobesiti ima enak pomen kot povesti, s to izjemo, da pomeni še 'obesiti enega za drugim'.
Na to zanimivo in nikoli slišano besedno sem naletela med branjem. Gospe Bovary. Postavila bom rekord v najdaljšem možnem branju te knjige.

Srečala sem profesorico za umetnostno. Tako na hitro. In na kratko.
Ampak najbolj pa me je presenetil entuzijastičen, navdušen pozdrav bivše sošolke. Res pozitivno šokiral.

Na Pomladno prebujenje grem. Ha.
Če nisem največji obsedenec. Grozno.

Matematika na matematiko. Takšne so srede. Ampak nekateri imajo še eno matematiko vmes. Saj se ti zmeša od vseh številk. Od vseh funkcij in integralov. Ni normalno in človeško.
In če sem tam in piše, še ne pomeni, da sledim.
Poleg tega pa so najbolj nezanimiva predavanja obvezna in obratno. Zakaj to? So to samo posledice Murphyjevih zakonov?
Zveni že tako.

Pehtrana sem izzvala s šmornom. Pa ga je spekel. O tem, kako je naredil šmorn.
Jaz pa se bližam 1000. Vztrajno in počasi.

Če mi kdo reče, da je marec mu ne bom verjela. Čeprav sem ravno iz Zime prešla na Ples. Mucha.

Viseti pod tušom pa je osvobodajoče. In odmaknjeno od sveta. Čeprav se mi zdi, da se bom zdaj zdaj zgrudila na mokra tla.
Moči mi pojenjajo.

The Rolling Stones - Anybody Seen My Baby


2 komentarja:

GasperK pravi ...

Jaz grem pomladno prebujenje 17ga tretjič gledat. Tako da mislim da sva kar tam-tam. Pa hvala za izziv.

Čestitke za bližanje 1000ki. Jaz še pri 100ki nisem.

Kaja Zalokar pravi ...

Veš, da js isto :)
Verjemi, da bo to en-dva-tri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...