sreda, 9. marec 2011

Nemški film

Roža. Tista, ki se bo še razcvetela.

Frizerka. Die Friseuse. Po letniku sodeč je očitno zelo "nov" film. To me je presenetilo šele sedaj, saj se pač na televiziji vrtijo stari filmi. Tisti, ki so že od začetka programa v arhivu, kar znaša 16 let. Najmanj.
Ampak to je bilo na nacionalniki. Nemško. In pasalo je. Po vseh ameriških filmih to izgleda preveč pristno. Mogoče ne pristno, samo prave besede ne najdem.
Ker ženska je bila komad. Dobesedno. Ker je vseboval kar nekaj golote, ampak ne na ameriški način. Na to, kar smo preveč navajeni.
Frizerka, ki se znajde v godlji zaradi svoje postave, ločitve in finančnega stanja. Zaplete se pa z enim od Vietnamskih prebežnikov, ki jih tihotapi čez mejo.


Ribi me preganjata še seda. Ribona. Haha.
Na FB strani sem naletela na fotografijo prizora, ko sem sedela na klopci in sta name naleteli dve ribi. Govoreči in hodeči ribi. Dobro, da je bil pust.
Spodaj pa je zapisan komentar: "Riba na oko osvaja ženska srca :-)"
Še vedno se smejem.

Naslednja bo obsegala štirimestno število. Neverjetno.
Pa mi je še vedno nerodno, če kdo reče, da bere.

Nena - Wunder gescheh´n


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...