nedelja, 13. marec 2011

Mala želja

Obesila sem slikico na mojo desno stran. Na računalnik. Tak blazno luškan plašček iz Topshopa. Samo še najti in poskusiti ga moram. Čisto zares. Tudi v pikatno breskovi - barvi bi ga uzela.

Še vedno vztrajam z malimi grafičnimi posladki. Ker imam ravno preblisk. In ker sem nabita z energijo, čeprav sem izčrpana.


Danes sem ležala na masažni mizi eno uri in pol, če ne dve. Sicer sem morala potem tudi sama zmasirati, ampak vseeno. Glavo sem zakopala v tisto naslonjalo in uživala v sproščenosti za dolgo časa. Še vedno se mi blazno fino zdi.
Pa še golaž me je čakal doma. Če to ni najboljša motivacija?

Trdim, da sta zakonca Novak blazno zabavna. In recepti se zdijo tako enostavni in fini. Čeprav verjetno pol stvari ne bi pojedla pa vseeno. Lahko se mi zdi blazno fino.
Tudi mi začenjamo z uličnim stilom, če odštejemo Ekoasa in še nekatere druge poizkuse. Čeprav
Sartorialista nisem nikoli preveč spremljala.
A ni blazno zanimiv, da lahko bereš in bereš beseda ampak jih nikoli zares ne prebereš. Ker vedno sem vedela, da piše Ekoas kot celotna beseda. Ampak nikoli je nisem prebrala kot eko-as. In sem bila po dolgem času čisto presenečena nad to besedo. Ker tudi v knjigah vizualno prepoznam besedo, ampak se jo ne trudim zares prebrati in izgovoriti.
Kot moj blog. Lahko ga nahitro prebereš kot končno-zaspi, ampak v resnici je ko-noč-zaspi.
Ja, gledam besede. To je sklep.

Kot je bilo potrebno zmasirati vse sklepe in mišice naokoli. Čeprav vse skupaj počnem bolj kot ne avtomatsko. In baje moje kosti na hrbtu nakazujejo, da bo moj porod lahek. Ne vem ali to hočem vedeti ali ne, ampak je zelo zanimiv podatek. Mar ne?

Videla sem najbolj zabavne primerjave med angleško in ameriško uspešnico. Se pravi med Harry Potterjam in Twilightom. Na deviantARTu.

Hitro smo doma imeli 'improvizoriš' masažno mizo. Dve komodi daš skupaj. Čez vržeš odejo in rjuho pa smo. In potem je bila vrsta.
Končala sem v kopalnici na tleh s telefonom v roki. Ker se mi je zdelo blazno fino, da bi koga poklicala. Pa so bili vsi poklicani kar presenečeni. Ni to fino?

Bepop - Roke gor



1 komentar:

Anže Frantar pravi ...

Heh, jaz sem tudi včeraj prebral končno-zaspi namesto ko-noč-zaspi. Sem bil verjetno že precej utrujen ;)

Se moram strinjat glede Novakovih. Tako simpatična sta, da je luštno gledat. Pa tudi, če ne misliš packat v kuhinji po njuno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...