sreda, 27. oktober 2010

Denimo

Zanimivi stavki pri predavanju iz matematike. Ker nisem več sledila in mi je vsakič pobrisal del, ki sem ga hotela zapisati.
In zgodba se začne takole. To je stavek za začetek, ampak boljši je pa še na koncu, ki se sicer konstatno ponavlja. In nauk te zgodbe je.
Radi bi rešili enačbo. V tabeli piše da je. Kaj pa ostale rešitve. Spotoma smo opazili, da.
Kaj ti bodo dolge definicije, če so začetki tako zabavni.

Izpad. Irska. Sredi matematike.


Izgubljeni kuža. Kika.
Nepričakovan zvok, ko sem prišla domov. In tam je čakala haski samička, ki je prevzela nadzor nad našim psom in njegovo željo po igranju zamenjala za nadležnost. Tako je postala precej napadalna.
Povzročila pa je celo zmedo in popolni kaos v našem urniku.


In mudi se mi. Letim v Ljubljano iz kjer sem komaj prišla. Brucovanje se zgodi danes. Jutri bo s faksom kriza.

Florence & The Machine - You've Got The Love


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...