sobota, 16. oktober 2010

Zajček

Mi kdo kupi prisrčno malo rdečo pikčasto denarnico? Fensišmensi zadevice so res paša za oči. Tako ljubke in prikupne.

Pike pike pikice. Na žabah. V torbici.
Ker končno sem bila sposobna najti in nadeti pikčaste žabice, ki so v svetu modnih blogov že dolgočasa popularne. Ampak do nas to potuje s polžjo hitrostjo in človek težko naleti na stvari, ki jih lahko občuduje na fotografijah.

Moder podaljšek. Ker mi jih vedno kdo "krade" in tokrat bom takoj zalotila nepridiprava. In ker mi zmankuje vtičnic za vse moje malenkosti.

Veleumna dognanja. A se ne sliši prav preveč pomembno in rahlo smešno. Ne?
Poleg tega pa, kolikokrat zapored sploh lahko poslušaš začetek pesmi?

Imam čaj za pomiritev. Beli čaj z malino. V piramidastih čajnih vrečkah. Sedaj si želim le še stekleno šalico. Takšno kot sem je bila deležna v Pragi.
Ne razumem, zakaj se čaj res ne streže v steklenih zadevicah.
Ker sem si oparila jezik pri tem, ko sem nek drug okus probavala na degustaciji v Šparu. S tisto punco, ki je tam visela in predstavljala vse sva lepo prekomentirali vse okuse in kaj bi bilo najboljše. In sem končala s čajem za pomiritev. To res rabim ja.

Našla sem popoln črn lestenec, ki na srečo ni stal skoraj 6000€. Tak prisrčen in prikupen. Ki bi tako dobro popestril visok strop v stari hiši.
Zaljubljala sem se v svetlobo svetil, ki so sevala v trgovini na oddelku z lučkami.

Cordon bleu.
Zajček. Mala puhasta zadevica, ki je tako prisrčno jedla in s smrčkom migala sem ter tja. Žurka bi bila doma, če bi Ron dobil družbo. Bogi zajček.
Ker naš črnuhar nas je pozdravljal z največjim veseljem, ko smo prispeli domov in mu je zadnji del premetavalo sem ter tja. Prav posrečeno bitje je.

Festival nakupov v Ljubljani. Lesnina. Rutar.
Ni bilo Ikeje v Celovcu, ker nikoli nismo prišli do tja in smo krenili v popolnoma drugo smer.
In ni bilo nič zame. Jopica je bila čisto predraga. Čevljev niso imeli. In čajne salame tudi ne. Kot ne nove Costelle, ki je sedaj ledeni čaj. Ali česarkoli.
Niti ne DVDja Beležnice. Sploh ne vem, če to dejansko obstaja, ker v vseh mogočih trgovinah iščem popolnoma zaman.
Samo avto je bil poln novih sestavnih delov za omarice in omare.

Magnifico - 24000 Poljubov


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...