nedelja, 31. oktober 2010

Profilna

Črni srček na ornažni podlagi. Carsko. Lepotec, ki se sveti bolj kot katerikoli kuža in je nadvse hvaležno bitje.
Kaj je s tem prestavlanjem ure?

Ti v Big Brotherju ga pa tudi 'serjejo'. Slovenija ima prav poseben pozdrav, pa kaj še.


Ponovno sem odkrila Sims 3 in jih igram že cel dan. No izmenično že cel dan. In prišla sem do skepa, da ni več tako zanimiv kot se je zdel včasih. Popolna potrata časa in ujetost v nekaj kar ne obstaja. Ker potem smo vsi zoprni tečni in odmaknjeni.
Sem pa zmagala Catan. Po dolgem, dolgem času. Jeej zame.

Zrno od plevela. Resnica od laži. Pes pa dlako pušča naokoli.
Serija fotk. Skoraj da družinski portret.

Jaz pa z zavitimi lasmi, ki so se zgnetli v kodre. Zaradi fige.
In ne bom razumela halloweena. Mi imamo pust. Letos pa je tako vsiljivo komercialen kot še nikoli. Že cel oktober. Danes je vrhunec.
Kaj je halloween in kako za vraga je prišel do nas?
No, če smo že pri tem - barve zgornjih fotografij so ravno v duhi le-tega.

Steve Earle - Galway Girl


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...