sobota, 25. december 2010

Božični zajtrk

Jaz sem en tak mali požeruh, ko pride do prazničnega prehranjevanja. Ponavadi se mize šibijo pod dobrotami in potici se ne da upreti. Niti ne suhemu mesu.


Nastopilo je božično jutro. Moj naljubši del. Ko se zbudiš in te premami stavek v smislu: "Poglej, kaj se skriva pod smečico" in odhitim tja, kot najbolj radoveden otrok. In vidim kup daril. Ovitih v barvast papir. Okrašenih z imeni. In pričaka me tudi moje. Saj božička ni pobralo od smeh, ko je izvedel, da sem bila pridna. Hihi.
Dobila sem barvice! Cel komplet. Štiriindvajset mojih najljubših barvic. In Ferrero Rocher. Pozabila sem že kakšen super okus ima. In malo beležkico, koledarček z motivom Pariza. Oh, Pariz.
Pa ravno moji impresionisti bodo zdaj zdaj zapustili zid. Tisti, kupljen v Parizu. Ki me je spremljal 12 mesece tam na steni.
Šla bi sedeti sredi Narodne galerije in opazovati slike. Kdo bi se mi pridružil? Pa še ta mesec posvečajo Ivani Kobilci.


Božični zajtrk. Z biftkom. In kupom dobrot. Ko se zbere cela družina, vključno s psom po mizo. In vse skupaj razvlečemo na eno veliko družabno igro, ki se preseli iz enega kraja v drug.
Ob cesti pa hitita dva bela repka srnic.
Sedaj imamo pa Scrabble. Kul. Za izboljševanje besednega zaklada in brskanje po SSKJ. Predvsem ta del.
Družinske partije šestih igralcev so najbolj zanimive. Dokler moj brat nima govornega nastopa in jaz neuspešno citiram našo preljubo profesorico s prizori iz Tartuffa. Ubošček.
Jaslice so bile bolj za vzorec. In zvonček je svetil na balkonu.


Kako zabavni pregovori so pri Osvajalcu. Čisto ljubezen je treba osvajati , ničvredna se sama ponuja." Vsakič se kaj novega naučiš.


Fino je. Zdi se mi da je letos ta Božič še posebno lep in fin. Meni je prav všeč.
In dejansko sem v spodnji verziji prepoznala špansko različico. Mehiško. Kakor hočete.

Celine Dion - The Power Of Love


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...