petek, 31. december 2010

Silvestrovo

Epilog. Leto 2 nič 10.
Prebrala sem tisti seznam želja, ki sem ga lani napisal in spet prišla do sklepa, da se je komaj kaj izpolnilo. Vsaj maturo sem naredila, če ne drugega.
Za drugo leto sploh ne vem, če bi se ga lotila pisati.
Ampak sedaj je tudi moj avto preživel rojstni dan in je ponovno registriran in pripravljen na novo leto dogodivščin.


Noč se počasi spušča in tako se še zadnji dan tega leta končuje. Nastopila bo noč. Najbolj vihrava noč v letu. Najdaljša je bila 21. decembra, ko se je uradno začela zima.

In ker se naši blogerji gredo najboljših 10 tega leta, se bom šla tudi sama. Tukaj je mojih 10:
1. AMERIČANI
Verjetno je najboljša stvar, ki se mi je zgodila v tem letu, da sem spoznala moje ameriške prijatelje. In vse kar je prišlo zraven - od torkovih srečanj, do druženja z vsemi za katere prej ni bilo rednega srečevanja.
Treniranja angleščine. Dobre hrane. Najboljših sladic. Deljenih običajev.
In dan, ko sta pristopila Amy in Jared do mene je

2. PRAGA
Ne vem zakaj, ampak ko pomislim na najboljše stvari se mi prikrade Praga v misli. Mogoče, ker je bila že tako dolgo v mojih mislih in ker sem jo imela željo obiskati. In ker smo s puncami, razen vožnje, preživele nekaj lepih trenutkov skupaj. Ker je bilo čisto preprosto in spontano. Nobenih velikih načrtov in lutanje po mestu.

3. IZLETI
Ne vem, vsi enodnevni izleti, kamorkoli s komerkoli so mi vedno pri srcu. Pa če tudi samo do Preddvora, Zbilj ali pa v Italijo. Vedno se je fino potepati naokoli in dopolnjevati ogromno zalogo fotografij. Mučiti fotoaparat do neskončnosti in se smehljati.
Potepanje po Sloveniji. Izlet na češko. V Nemčijo. Italijo. Nakupovanje v Avstriji. Morje na Hrvaškem. Važni so bili deljeni trenutki.
In to je tudi pogojeno z vsemi osebai s katerimi so bili deljeni.

4. ČAJ
Letos sem ga popila toliko, da je tekel v potokih. In vedno ostanem presenečena, ko naročim sadni čaj, saj nikoli ne vem kater okus bom dobila. In je pijača, ki pozimi greje in poleti hladi. Posledično. Oziroma naj teoretično bi.
In koliko pogovorov se je razvilo okoli tega, ko smo srkali čaj. Oziroma, ko smo pili karkoli-že-so-ker-jaz-sem-čaj.

5. ZADNJI LETNIK
Ja, bil je še zadnji letnik. Četrti. Z maturo, maturancem in vsemi odločitvami. Vrata so se dokončno odprla in videl se je prostran svet, mi pa smo ostali popolnoma izgubljeni. Z vsemi nasveti in vsemi (ne)potrebnim smo zapustili srednjo šolo in odšli dalje. Vsak po svoje.
Doživeli pa smo maturanski ples. In nakupovali ter razpravljali kaj bomo oblekli. Zabavali smo se na vajah in podirali rekord na paradi ter se z največjim navdušenjem sprehodili po Slovenski cesti, ki se je zaprla samo za nas. In počastili dež, ki je padal.
Poleg tega pa smo zgubili živce z maturo in vsem cirkusom okoli. Ampak sedaj je tudi to za nami in ves svet nam leži pod nogami. Ali pa mi njemu.

6. ANTIVKARIAT
Ne vem, ampak letos sem jih obiskovala kar precej. Verjetno se pred tem še nikoli nisem znašla znotraj njih. Prav fino mi je brskati med vsemi starimi knjigami, ki v sebi nosijo ne samo napisano zgodbo, ampak tudi zgodbo tistega, ki jo je imel pred tem. In ker vsakič poskočim od veselja, ko vidim kakšno zanimivo knjigo in se z velikim nasmeškom sprehodim po ulici z novo "staro" pridobitvijo v rokah. In tako nastajajo novi načrti in izpolnjene želje.
In pri tem sem se še veliko potepala so starem mestem jedru Ljubljane, ki mi je res blazno simpatičen. In mi je krajšal čas, pred predavanji. In je njegova barvitost v jasnih dneh še posebno poudarjena z kuliso gradu v ozadju.

7. PREDSTAVE
Gledališke, baletne kot filmske. Domači gledališki klub kot velike pojave na filmskih platnih. In elegantni gibi baletnih plesalcev na različnih lokacijah. V Mariboru, na Prešernovem trgu kot v Cankarjevem domu.

8. LOGO
Naredila sem CGP in skoraj zamudila z vsem, za povrh pa zmagala in dobla vikend paket z veveričko Muki. Definitivno nova izkušnja in preživljanje v toplicah, kjer se namakajo upokojenci. Nikoli več.

9. DOLGE POČITNICE
Bil je preskok iz srednje šole na faks. In počitnice vmes so bile dolge in polne raznoraznih stvari. In najboljši je bil september, ko smo še viseli doma medtem, ko so vsi že hodili v šolo. Ampak tudi to se je končalo. In naše študentsko življenje se je začelo.

10. ŠTUDENTSKO ŽIVLJENJE
Čeprav je bolj kot ne v pogonu, sem sedaj študentka. Na faksu. Z izpiti, kolokviji in prespanimi predavanji. Z vsem tem. In nekaterimi res kul osebami.

Lahko rečem, da je težko sestaviti seznam in tak je v tem trenutku. Včeraj bi bil lahko drugačen kot bo jutri, ampak to je skočilo iz glave in še veliko je vsega.

Igrala sem se s Scrabblom.
Novo letno/slivestersko kosilo pri mami. Z jajcem filani goveji zrezki in pire krompir. S čokoladno nadevano potico za sladico. Mmm.


Začenja se silvesterski večer in pijača bo tekla v potokih, jedlo se bo sladko in odštevalo.
Začnite lepo v naslednje leto.

Abba - Happy New Year


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...