četrtek, 30. december 2010

Kokršpanjel

Kukr korkšanjel sm. Beri: Kakor koker španjel izgledam. Ne, pudelj. Kakorkoli.
Danes sem se izživljala med gledanjem filma in sedaj so lasje lepo nakodrani. Ha.


Sedaj pa ne vem. Ali res že tako dolgo nisem jedla v zlato zavitih okusnih čokoladnih bonbonov z imenom Ferrero Rocher ali pa je pakiranje vedno bolj zakomplicirano.
In vonj po njih, ki ti udari v nosnice, ko odpreš škatlo. Mmmm.

V Radovljici sem se zgubila 3-krat. Za menoj na avtocesti se je vozil policaj, ki je najbolj učinkovita omejitev hitrosti. In desno ogledalo sem pozabila popraviti, ko sem ga z nasilnim odmrzovanjem avta malce premaknila.
Poleg tega sem pa ugotovila, ponovno, da je najbolj učinkovita stvar, katere te naučijo v avtošoli - obračanje vozila na (ne)primernem mestu. In naokoli sem lomastila s palico, ki je bila skoraj da večja od mene. Kakšen centimeter ali dva je manjkalo. Zgolj.

In hvala za SSKJ - daleč najbolj koristna in zabavna knjiga. Ko se zmišljuješ "nove" besede.


In Miss Pettigrew Lives for a Day je tako blazno dober film. Presenečena sem bila. In Amy Adams mi je blazno pri srcu. Oh, pa ta stil v času druge svetovne vojne. In izgledala je kot Fleur v četrtem delu Potterja. Ampak res, blazno simpatičen film. Z vsem bliščem in bedo.
Pri tem sem se zraven izživljala in si nakodrala lase.

Carter Twins - Pray


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...