sreda, 22. december 2010

Skvidži

Ne vem zakaj, ampak danes se mi prav nasmiha. Tako smeje. In dvakrat sem bila pred resnim izbruhom smeha, ko ga sicer ne bi bilo potrebno, pa dobro.

V glavo mi je skočila pesem, ki se bo znašla tudi spodaj. Mislim, da sem jo celo lani za novo leto poslušala.
Sedaj se lahko posmehujem smešni frizuri Vilija Resnika. Hi. Saj zadnjič smo se frizuri Mirana Rudana, ki je bila zelo podobna. Smešna so bila ta leta.


Lahko povem, da sem se primajala do faksa. Sicer precej neuspešno. Mislim prišla sem v enem kosu, ampak bi bila rajši kje drugje, kot grela sedež. Sicer sem res ustvarila nekaj karikatur in božičnih elemenotou. In počečkala račun z napisom "To nima smisla. Res!!". Obup. Tale faks ima tako slab vpliv name.


Včeri je bil mrk. In včeraj je bil zimski solsticij. Enakonočje. Vse naenkrat, kar se je nazadnje zgodilo pred 300 leti. Tako sem prebrala. Ampak sedaj bo potrebno zopet čakati, saj je bilo oblačno in na našem koncu je bila luna ravno v fazi zahajanja. Pa naslednjič. Hh.

Ponavadi se ti začne od samega obupa že mešati. In sedaj skačem, dobro skačem po stolu in podim vse kar leze in gre ven iz sobe s svojim "petjem".
Karaoke iz

Ampak vsaj seminarska je narejena in psihično se moram pripraviti na predstavitev. Ker ponavadi počnem traparije in ne vem kaj govorim. Šmentana reč. Mogoče se lahko pogreznem v tla. Ne? Res ne?

Obupen dvojček sem. Vem ja. In ljudje, ki tega ne vedno se čudijo.
Oddajam barvice. Celo paleto. Ker sedaj sem odkrila Van Goghove in se ne ganem nikamor več. In še turkizno mordo sem dobila zraven in se sploh ne ganem. Mogoče bi še turkizno zeleno. In... lahko vse? Trenutno jih imam 12 od 60ih odtenkov.

Vili Resnik - Nebom ti lagal


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...