sreda, 29. december 2010

Obširno znanje

Štefan je razkazoval svoje 6 packe, medtem ko ga je bilo potrebno sestaviti in obleči. Bogi Štef.
Ampak potem smo lahko vsaj zganjali norčije okoli njega.

Kjer trnovskih vrb se preja k zemlji sklanja
sta se skrila k zvezdam za en 'ljubim te'
še polna pesmi z brucovanja
vsa v napevu vzemi me
sklonil se bo k njej, ubogal jo molče


Danes so se na moji playlisti znašli Glee, Bon Jovi in Nina Pušlar. Plus Bilbi z vijolicami.
Ker se mi je blazno prepevala nekje med sanjami in budnim stanjem in je bila prva stvar, ki je odmevala po glavi.

Kjer trnovskih vrb se preja k zemlji sklanja
sta se skrila k zvezdam za en 'ljubim te'
še polna pesmi z brucovanja
vsa v napevu vzemi me
sklonil se bo k njej, ubogal jo molče.

Scott Pilgrim vs. the World je en tak blazno zanimiv film. Vsekakor ne za vsakogar, ampak meni se je zdel blazno zanimiv. Ker je narejen na način stripa ali računalniške igrice, kdo bi vedel. In Michael Cera je kul. In najboljši stavek v filmu je:
"Knives Chau: I've never even kissed a guy before.
Scott Pilgrim: Hey... me neither. "
...in potem pokam od smeha.

Noč trnovskih vrb bila je krst ognjeni
sploh verjela ni, ko več ga ni bilo
zdaj v prazno vsi večeri njeni v Zlati ladjici teko
sklene, da v srce verjela več ne bo.


Ostalo pa puščam zapisano drugje. In na moji desni še vedno visi moja najljubša ilustracija, ki me sili v nasmeh, ko mi pogled pade nanjo.

Dekle iz Zlate ladjice, mladost, le kam bežiš
zakaj srce spet dati se bojiš
dekle iz Zlate ladjice, če jaz še enkrat bi igral
prav vse za noč trnovskih vrb bi dal.

Kmalu bol je svojo v stare vrbe skrila
saj je v Ladjici veselo vsak večer
ko bo prvič brez srca ljubila
našla bo pozabe vir
srečna, ker ljubezni prave ni nikjer.


Nina Pušlar - Dekle iz zlate ladjice


1 komentar:

Zoran pravi ...

O kaj najboljše da začnemo delat trebušne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...