petek, 17. december 2010

Slaščice

Imam takšno nemogočo željo. Ne vem zakaj, ampak blazno sem si zaželela imeti Time Turner. Dejansko to obstaja na Amazonu, čisto ponesreči sem odkrila. In v primerjavi ameriške cene z evropsko, je ta v naši valuti še enkrat dražja, kot bi bila preračunano iz dolarjev v evre.
Take male željice se vedno pojavljajo ob brskanju. Ker je videti toliko čudovitih stvari.


Pekla sem. In rezultat je bil tudi viden na vsej umazani posodi.
Sicer mogoče ni ravno najbolje uspelo, ampak kaj. Na napakah se učimo.
Domača bajaderica. In neko pudingovo/biskvitno pecivo.
Tako, da sedaj imamo čisto preveč sladkega.


Zunaj pa se snežna preproga iz minute v minuto debeli. Trenutno je vse pobeljeno in ne kaže na nikakršne ponehanje. Tako, da se bomo zjutraj zbudili v zasnežen dan in ob zvoku lopat. Juhej.
In pogledala sem celega Škrata. Sedaj sem ga gledala zgolj po delih. Medtem, ko se je po televiziji že stotič predvajal Mr. Bean. Ti si res vzamejo dopust in vržejo stare kasete notri.

Še vedno se mi zdi, da se je po gozdu najboljše sprehajat po zimi. Ko ni nobene podrasti in nobenih označenih poti. Ampak z Ronom mirno korakava po dolgem in počez. Ter slediva stopinjam srn, ki so že pred dnevi šle mimo. Ampak naju to sploh ne ustavi, ko se zapodiva po poti.

Glee - Baby, It's Cold Outside



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...