torek, 21. december 2010

Božično druženje

Pa sem še en dan preživela v tipkanju in brskanju po svetovnem spletu. Tako je vedno, ko poskušaš narediti vse zadnje trenutke. Prej se ti sploh ne zdi vredno.
Za zajtrk sem se pa lotila kar ameriške verzije palačink, ki sem jih zasledila na strani radia1 in recept našla na Žurnalu. Še nikoli nisem delal palačink po receptu. Saj ni bilo kaj dosti drugače, zgolj ena dodatna stvar. In so nastale. Debele in majhne in nič manj okusne. V kombinaciji s smetano so bile prav odlične.


Sem že omenila da ne vem kaj je z menoj in božičnim razpoloženjem to leto, ampak danes poslušam slovenske božične pesmi. Saj jih je res 5 in dodaš različne izvajalce.
Ura pa je minevala. In sem rajši pograbila psa, kot se vsedla v avto in odpravila v Ljubljano.
Preganjala sva srnice po gozdu. In res prikupne in prisrčne srnice z belimi repki. Oh. Bolj sem jih sama "preganjal" - se jim poskušala približati, kot kuža, ki jih verjetno sploh videl ni.

Ampak mojih torkovih srečanj pri Američanih pa seveda nisem odpovedala. In še tajming je bil pravšnji, saj sem lahko ostala dalj kot samo do 8ih.
Človek sploh ne more verjeti kako kulj vzdušje znajo oni pričarati. Sicer sem malce reševala svet, kar se tiče računalnikov, ampak sami pa poskrbijo prav za vse.

Božične zgodbe, božični filmi in pesmi okoli tega časa. To smo delili danes.
Moram prebrati "The Gift of the Magi", ker sedaj že drugič slišim o tem.


Zvok kitare. In potem sem omamljena. Potem je po meni. Ko se človek vživi v vse skupaj, lahko samo občudujem. Prepevali smo božične pesmi. Tako vsi v en glas in prav super nam je šlo. Super nam je šlo vse.
Tudi sedenje pri gledanju filma National Lampoon's Christmas Vacation in ves smeh. Dokler ni ura kazala veliko in smo šli vsak svojo pod z mislijo: "se vidimo prihodnje leto", ki se zdi daleč.

Trans-Siberian Orchestra - Carol of the Bells


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...