sobota, 18. december 2010

Dvorana v Stožicah

Pričakalo nas je 30 centimetrov snega. In glasno vpitje iz dnevne sobe me je pričakalo zjutraj. Ja s plugi so same težave.
In kot specialci smo bili v trenutki zunaj, ko smo metali sneg nazaj na cesto.
Čeprav nisem ravno "ljubitelj" kidanja, sem se motala okoli snega, lopat in metel. Samo sukala.


Letos sem v takem božičnem razpoloženju že prav cel december. Nekako se mi blazno poslušajo božične pesmi in gledajo božični filmi. Ker ponavadi sem najbolj proti temu.
Ampak stvari spreminjajo pogled na svet in vsako leto prinese drugačen veter.
Freda Božička sem gledala. In ne vem, danes mi je bil ravno pravšnja poslastica ob vseh sladkih prigrizkih od včeraj.


Sneg je vedno najbolje opazovati tako na daleč. Izpod tople odeje skozi okno.
Ker vse ostalo je zgolj premrzlo in prehladno in sneženo.


Morske ribe pečene v pečici so prava poslastica. Orada.
Kakšna kul slika kolesa. Ne, kakšno kul kolo.


Košarkaška tekma v Stožicah. Tistih opevanih in obiskanih Stožicah. O tistih, katere vsi poznate ali ste vsaj slišali za njih.
Vsi smo v en glas ugotovili, da na televiziji vse izgleda veliko večje. In da vse piše. In da so komentarji.


Res pa da ni vzdušja in metanja majic in navijačic med minutnimi odmori. Preoblekle so se štirikrat, vendar v zadnji četrtini niso nastopile. Olimpija pa je slavila. Celo tekmo dejansko.

Dorothy Dandridge - I Got Rhythm


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...