sreda, 8. december 2010

Prijateljevati

Danes sem se morala parkrat skoncentrirati, da sem lahko izrekla besedo prijateljevati, ker mi je vedno kakšna črka kje zmanjkala.

Danes sem jaz en tak božični duhec, ki vandram naokoli in skačem po stanovanju, ko zaslišim prve takte božičnih pesmi. Čisto se padla v ta božični duh.
O ja Glee je pripomogel k temu. Precej. Res precej. Iiii.
Čeprav mogoče še vedno ne razumem, zakaj je zadnje čase takšen rompompom okoli tega pa vseeno. Letos sem padla notri.

V toplih nogavičkah in rokavičkah se potikam naokoli. Ampak malce dvignjena od tal v mojih copatkastih petkah. S polnim podplatom, pa vseeno. Važno, da so kul. In super nosljive.
In pišem dolge spise med matematiko in zrem v prazno. In ja lahko sem se vsaj malce izživljala v Photoshopu, samo nočem poslušati osnov. Nočem nekega naučenega predavanja. Ta faks je tak polom. Mogoče bi rabila kaj bolj umetniškega, tukaj je samo en kup teoretičnega sranja. Če bom preživela bo to nekaj neverjetnega.

Masažni stol za 20 minut. Mmmm. Bzzzzz. Hihi.
Sanjala sem, da sem podpisovala ločitvene papirje. Kaj naj bi to predstavljalo?

Glee - We Need A Little Christmas


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...