četrtek, 9. december 2010

Psihologija barv

Sedaj mi debela knjiga otežuje pot do tipkovnice. Ker imam namen malce raziskovati. O stvareh, ki se mi zdijo zanimive in jih hočem vedeti. O barvi s področja psihologije. Z vidika doživljanja.

Sedaj imam majčko z veliko mašnjico, ki izgleda kot da je usnjena. Pač po vsem ogledovanju in vsem probavanju, sem se končno odločila, da izpraznem bačni račun. No ni tako hudo, ampak je pa na tej poti. Ker potem bom spet samo žalostno zrla v neprave številke, ko jih bo zmanjkalo in jo iskala povsod. Ne, iz te moke ne bo kruha. Ha.

S trolo v nakupovalno središče. Te vožnje me najbolj ubijejo. Sploh pozimi oziroma v dežju, ko ne vidiš nič ven. Ko sva v največjem nalivu stopile iz outleta in končale popolnoma premočene nekaj sto metrov pred vhodom Cityparka. Deževalo je tako postrani, da niti dežnik ni dosti pripomogel, saj so se hlače kar nalimale na naju. Ampak zadrževanje in hranjenje je trajalo ravno dovolj, da sva pozabili na to, da sva se komaj prebili do trgovin.
Lasanja. Al Capone. Mmmm. In sladica. Mmmm. Ja, uradno sem navdušena. Ane, Nika? Hi.

Pri tiskarskih pa mi je uspelo priti na seminarske. Vsaj nekaj. In še iztopiti v Loki ter ujeti vlak. V obratnem vrstem redu.
Danes je šlo kar dobro, ja.

Si jedla sir?
Khm. Res, kaj je fora?

In pošiljam eno veliko rojstnodnevno željo tja, v deželo pravljične pokrajine. Na Irsko.
Vse najboljše!

Josh Groban - L'ultima Notte


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...