četrtek, 16. december 2010

Domača bajadera

Zbujanje. Dvkrat. Trikrat.
Saj ne da bi šla tako blazno pozno spat, ampak mi nikakor ni zneslo vstat.
Ker prvič sem rekla, ah bom šla kasneje. In drugič sem povsem nenamenoma zaspala nazaj. In se vsa preplašena zbudila v iskanju mobitela, ki je izginil pod menoj.

Irska glasba po radiu. Kaj takšnega te prav šokira ob vožnji. Nikoli ne bi pričakovala. In to tista iz P.S. I Love You, tam čisto na začetku, ko začne duhovnik prepevati.

Zaspana sem bila tako blazno, da se nisem zavedala sveta okoli sebe in me je mraz komaj da spravil malce pokonci. Le koga ne bi 15 minutna zamuda vlaka. Na mrazu. Zjutraj.

Edini razlog, da sem se spravila do Ljubljane je bil, da sem morala oddati dnevnik s poročilom za kemijo. Drugo me sploh ni ganilo. In med predavanjem fizke sem se tako naslanjala ob mizo, da je dobro da imam glavo še na mestu.

In izvedeli smo kako sta povezani fizika in pranje cunj. Kdo bi si mislil.
Domača bajadera pa je bila slastna. Ravno za zdražit. Sedaj imam novo stvar za ustvarit. Jej.
In če se spet vrnem k Slovenskim železnicam, ja tako fino je čakati 20 minut sredi ničesar na vlak iz drugega konca Evrope. Mislim, že zdavnaj bi bili v Kranju. Ker kadar spremenijo vozni red, je porazno. In človek tako ali pa tako nima nobenega vpliva na to.
Ker sem poslušala dvojna poročila in Slovenija je pač v k****. Če ne bo vse skupaj propadlo, potem pa tudi ne vem kaj se bo zgodilo.

Danes sem bolj za spanje. Ležanje in izležavanje. Do drugega mi sploh ni. Ne vem kaj je to.

Pogues - Fairytale Of New York


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...