torek, 28. december 2010

Sneguljčica

Dragi dedek mraz! Ugotovila sem, kaj si želim da prineseš. Naštrikan trak za v lase z rožico/mašnico. Ali pa kakšen obroček za v lase, ker imam samo še enega in še ta je doživel težje poškodbe in je na rehabilitaciji.

Sedaj, po skupni ugotovitvi, izgledam in se skoraj da počutim kot Sneguljčica. Irena pa skače od navdušenja.
Komaj verjamem, da sem lahko samo sedela na postelji in razlagala. Ravno to sem potrebovala.
Potrebovala sem daljšo nočno vožnjo s super ciljom. Kljub začetnemu neuspehu in zamrznjenemu avtomobilu. Rabila sem iti stran. Zgolj samo za trenutek.
In čutiti objem prijateljstva.
Ter dober film za sprostitev. Easy A. Je tako blazno kul film. Kako hitro in napačno se širijo govorice in kaj prinesejo laži. Ampak vsak ameriški film ima seveda srečen konec.

V kapljici se je lomila svetloba nasproti hitečih avtomobilov. Mene pa je neslo po cesti. Tja, neznanemu naproti. Po znanih poteh.

Sweet Thing - Change Of Seasons


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...